Saturday, August 7, 2010

Oorbellen/ Earings

Voor mijn dochter die verslaafd is aan haar iPhone, heb ik deze iRings gemaakt! Ze was er dolblij mee. Wil jij ook een paar? € 5,00 (ex porto). Mail me gerust. Heb je liever een broche of een sleutelring, kan ook! Laat het me maar weten.
Made these iRings for my daughter, who is hooked on her iPhone. She was thrilled. Would you also like a pair? $ 6,50 (ex. postage), mail me for info. You don't want earings, rather a keyring or a brooch?  Let me know what you want and I make it for you.

7 comments:

Linda said...

Heel erg leuk gedaan.
gr Linda

Capescrapper said...

Oh Hetty!! Those are too cute!

Cordine said...

Geweldig! ik ben ook al verslaafd aan mijn iphone.
groetjes
Cordine

Unknown said...

Awesome earrings...........I'll have to show those to my daughter when she comes to visit next week :)

Thanks

Shelly Schmidt said...

What a creative idea- love the picture of the earrings on your daughter! TFS

Connie Lutz said...

These are great, Hetty! Very clever!

RNS-Sieraden said...

Geweldig, dit vind ik nu een keer iets totaal anders en uniek.

Ben zoiets nog nooit tegen gekomen en ze zijn ook nog eens heel erg leuk om te zien ook.